Dnes
Teplota: 11.3 °C

Odbor investic a rozvoje města

Ilustrační obrázek

Rozvoj informačních a komunikačních systémů města Náchod

Pátek, 20.4.2018

V projektu se počítá s maximálním možným využitím stávajících technologií, řešení a souvisejících aspektů (pracovní stanice, serverové a síťové prvky, bezpečnostní HW a SW pro servery, výchozí instalace a data IS GINIS a DERIK).

loga loga

Novostavba hasičské zbrojnice

Čtvtek, 19.4.2018

Stávající hasičská zbrojnice v Hurdálkově ulici je pro účely dobrovolných hasičů v dlouhodobě nevyhovujícím stavu.

loga loga

Další opravená komunikace – U Stříbrného potoka

Pátek, 10.11.2017

V průběhu října byla dokončena oprava další místní komunikace U Stříbrného potoka.

Lávka do Montace má nový kabát

Úterý, 24.10.2017

Město Náchod v polovině října dokončilo opravu lávky přes řeku Metuji do Montace.

Starší zprávy

Provoz MěÚ Náchod od 26. 10. 2020


 Úřad:

po    26.10.2020    8-13
út 27.10.2020 10-15
st 28.10.2020 STÁTNÍ SVÁTEK
čt 29.10.2020 ZAVŘENO
30.10.2020 ZAVŘENO
po 02.11.2020 8-13
út 03.11.2020 ZAVŘENO



Objednaní klienti dle objednávkového systému v rámci elektronické obsluhy občana si mohou vyřídit své záležitosti v časech, na které jsou objednaní (příp. budou kontaktováni pro možnost přesunu termínu).

Provoz objednávkového systému zůstane tedy zachován v následujícím období s omezením na uvedené dny, tj. pondělí a středa.

Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.

Provoz MěÚ Náchod od 26. 10. 2020


 Úřad:

po    26.10.2020    8-13
út 27.10.2020 10-15
st 28.10.2020 STÁTNÍ SVÁTEK
čt 29.10.2020 ZAVŘENO
30.10.2020 ZAVŘENO
po 02.11.2020 8-13
út 03.11.2020 ZAVŘENO



Objednaní klienti dle objednávkového systému v rámci elektronické obsluhy občana si mohou vyřídit své záležitosti v časech, na které jsou objednaní (příp. budou kontaktováni pro možnost přesunu termínu).

Provoz objednávkového systému zůstane tedy zachován v následujícím období s omezením na uvedené dny, tj. pondělí a středa.

Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.