Dnes
Teplota: 0.6 °C

Středa, 21.10.2020Provoz Městského úřadu v Náchodě v době nouzového stavu

Provoz Městského úřadu v Náchodě v době nouzového stavu


V návaznosti na nově vyhlášená opatření Vládou ČR bude v následujících dnech zajištěn chod Městského úřadu Náchod i nadále v rozsahu dvakrát týdně po dobu pěti hodin a to následovně:

čt    22.10.2020    ZAVŘENO
23.10.2020 ZAVŘENO
po 26.10.2020   8-13
út 27.10.2020  12-17
st 28.10.2020 STÁTNÍ SVÁTEK
čt 29.10.2020 ZAVŘENO
30.10.2020 ZAVŘENO
po 02.11.2020  8-13
út 03.11.2020 ZAVŘENO

 

Prosíme občany, aby pro vyřízení svých záležitostí jednoznačně preferovali elektronickou formu komunikace. V případě přepážkových pracovišť, platí provozní doba úřadu.

V tomto kontextu upozorňujeme především ty žadatele, kterých se týká nutná výměna řidičského průkazu do konce letošního roku, aby vyřízení odložili po skončení nouzového stavu (3. 11. 2020).

V případě, že uplynula doba platnosti dokladů (řidičský průkaz; průkaz profesní způsobilosti řidiče; potvrzení o oznámení ztráty, odcizení, poškození nebo zničení řidičského průkazu dle § 115 odst. 5 zákona o silničním provozu) v době trvání nouzového stavu, se hledí na tyto doklady jako na platné, resp. držitelé těchto dokladů nebudou za výkon činnosti realizovaný s dokladem, jenž v době nouzového stavu pozbyl plynutím času své platnosti, v přestupkovém řízení postihováni. V tomto duchu budou postupovat i orgány Policie ČR či obecní policie při posuzování přestupků.

 


Ilustrační foto Ilustrační foto

Ilustrační foto Ilustrační foto

Další zprávy /

Provoz MěÚ Náchod od 23. 11. 2020


 Úřad:

   po    8.00-13.00
   út    dle tel. dohody
   st    12.00-17.00
   čt    dle tel. dohody
   pá    dle tel. dohody


Objednaní klienti dle objednávkového systému v rámci elektronické obsluhy občana si mohou vyřídit své záležitosti v časech, na které jsou objednaní (příp. budou kontaktováni pro možnost přesunu termínu).

Provoz objednávkového systému zůstane tedy zachován v následujícím období s omezením na uvedené dny, tj. pondělí a středa.

Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.