Dnes
Teplota: 8.6 °C

Elektronická úřední deska

Okresní soud v Náchodě - dražby

Nalezené dokumenty
Kliknutím na název dokument otevřete

Typ Název Zveřejnil Datum
záměr Záměr pronájmu části nemovitosti Odbor správy majetku a financování 22.10.2020
27.11.2020
nabídka záměr pronájmu prostoru Odbor správy majetku a financování 21.10.2020
5.11.2020
záměr Změna záměru prodat část nemovitosti Odbor správy majetku a financování 14.10.2020
29.10.2020
záměr Záměr směnit nemovitost s případným finančním vyrovnáním Odbor správy majetku a financování 14.10.2020
29.10.2020
Smlouva o poskytnutí dotace z rozpočtu města Náchoda Smlouva o poskytnutí dotace - Lenka Vlášková, Jindřich Vlášek Odbor správy majetku a financování 22.6.2020
30.6.2023
Závěrečný účet Závěrečný účet za rok 2019 Odbor správy majetku a financování 25.5.2020
30.6.2021
Rozpočtová opatření Schválená rozpočtová opatření od 1.1.2020 Odbor správy majetku a financování 20.1.2020
30.6.2021
Střednědobý výhled rozpočtu Střednědobý výhled rozpočtu 2021 - 2024 Odbor správy majetku a financování 10.12.2019
31.12.2020
Smlouva o poskytnutí dotace z rozpočtu města Náchoda Smlouva o poskytnutí dotace - Lenka Vlášková, Jindřich Vlášek Odbor správy majetku a financování 30.9.2019
1.10.2022
Smlouva o poskytnutí dotace z rozpočtu města Náchoda Smlouva o poskytnutí dotace - Magda Havlíčková, Josef Havlíček, Martin Abraham, Věra Abrahamová, Jaroslav Jarčuška, Olga Jarčušková, Odbor správy majetku a financování 30.9.2019
1.10.2022
Smlouva o poskytnutí dotace z rozpočtu města Náchoda Dodatek č. 1 ke smlouvě č. SMF/159/2017 Odbor správy majetku a financování 20.12.2017
24.12.2020
Smlouva o poskytnutí dotace z rozpočtu města Náchoda Smlouva o poskytnutí dotace - Lenka Vlášková, Jindřich Vlášek Odbor správy majetku a financování 23.11.2017
24.12.2020

Provoz MěÚ Náchod od 12. 10. 2020


 Úřad:

 Pondělí 8.00-13.00 hod.
 Středa 12.00-17.00 hod.

Objednaní klienti dle objednávkového systému v rámci elektronické obsluhy občana si mohou vyřídit své záležitosti v časech, na které jsou objednaní (příp. budou kontaktováni pro možnost přesunu termínu).

Provoz objednávkového systému zůstane tedy zachován v následujícím období s omezením na uvedené dny, tj. pondělí a středa.

Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.

Provoz MěÚ Náchod od 12. 10. 2020


 Úřad:

 Pondělí 8.00-13.00 hod.
 Středa 12.00-17.00 hod.

Objednaní klienti dle objednávkového systému v rámci elektronické obsluhy občana si mohou vyřídit své záležitosti v časech, na které jsou objednaní (příp. budou kontaktováni pro možnost přesunu termínu).

Provoz objednávkového systému zůstane tedy zachován v následujícím období s omezením na uvedené dny, tj. pondělí a středa.

Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.