Dnes
Teplota: 5.2 °C

Elektronická úřední deska

Okresní soud v Náchodě - dražby

Nalezené dokumenty
Kliknutím na název dokument otevřete

Typ Název Zveřejnil Datum
veřejná vyhláška Návrh stanovení místní úpravy provozu k. ú. Česká Skalice Odbor dopravy a silničního hospodářství 5.3.2021
20.3.2021
veřejná vyhláška Přechodná úprava provozu k. ú. Velké Poříčí Odbor dopravy a silničního hospodářství 5.3.2021
20.3.2021
veřejná vyhláška stanovení přechodné úpravy provozu ul. Kladská k.ú. Běloves a Náchod Odbor dopravy a silničního hospodářství 3.3.2021
18.3.2021
veřejná vyhláška Přechodná úprava provozu k. ú. Běloves Odbor dopravy a silničního hospodářství 2.3.2021
17.3.2021
veřejná vyhláška Přechodná úprava provozu k. ú. Říkov Odbor dopravy a silničního hospodářství 2.3.2021
17.3.2021
veřejná vyhláška Návrh stanovení místní úpravy provozu k. ú. Rokytník Odbor dopravy a silničního hospodářství 2.3.2021
17.3.2021
veřejná vyhláška stanovení přechodné úpravy provozu k.ú. Hronov Odbor dopravy a silničního hospodářství 26.2.2021
13.3.2021
veřejná vyhláška Přechodná úprava provozu-k.ú.Náchod Odbor dopravy a silničního hospodářství 24.2.2021
11.3.2021
veřejná vyhláška stanovení přechodné úpravy provozu ul. Husova k.ú. Hronov Odbor dopravy a silničního hospodářství 24.2.2021
11.3.2021
veřejná vyhláška III/3038 Červený Kostelec, ul. Sokolská Odbor dopravy a silničního hospodářství 24.2.2021
11.3.2021
veřejná vyhláška Přechodná úprava provozu-k.ú.Spyta a Česká Skalice Odbor dopravy a silničního hospodářství 24.2.2021
11.3.2021
veřejná vyhláška Stanovení místní úpravy provozu k. ú. Červený Kostelec Odbor dopravy a silničního hospodářství 23.2.2021
10.3.2021
veřejná vyhláška Stanovení místní úpravy provozu k. ú. Červený Kostelec Odbor dopravy a silničního hospodářství 23.2.2021
10.3.2021
veřejná vyhláška Stanovení místní úpravy provozu k. ú. Mezilečí, Posadov, Hořičky, Chlístov u Hořiček Odbor dopravy a silničního hospodářství 23.2.2021
10.3.2021
veřejná vyhláška Stanovení místní úpravy provozu k. ú. Lipí u Náchoda Odbor dopravy a silničního hospodářství 23.2.2021
10.3.2021
veřejná vyhláška Stanovení místní úpravy provozu k. ú. Česká Skalice Odbor dopravy a silničního hospodářství 22.2.2021
9.3.2021
veřejná vyhláška Stanovení místní úpravy provozu k. ú. Horní Rybníky, Zábrodí Odbor dopravy a silničního hospodářství 19.2.2021
6.3.2021
veřejná vyhláška Přechodná úprava provozu k. ú. Hronov, Zbečník Odbor dopravy a silničního hospodářství 19.2.2021
6.3.2021

Provoz MěÚ Náchod od 15. 2. 2021


 Radnice, Masarykovo náměstí 40

   po    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   út    8.00–12.00
   st    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   čt    8.00–12.00
   pá    ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy

 Budova MěÚ Náchod, Zámecká 1845

   po    8.00-12.00 pouze klienti objednaní emailem, telefonicky
       13.00-17.00 bez objednání
   út    8.00-12.00 pouze klienti objednaní emailem, telefonicky
   st    8.00-12.00 pouze klienti objednaní emailem, telefonicky
       13.00-17.00 bez objednání
   čt    8.00-12.00 pouze klienti objednaní emailem, telefonicky
   pá    ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy

 Budova MěÚ, Němcové 2020

   po    8.00-13.00
   út    pouze klienti objednaní online
   st    12.00-17.00
   čt    pouze klienti objednaní online
   pá    ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy

V ostatních dnech a v odůvodněných případech je možné se telefonicky nebo emailem domluvit, případně objednat prostřednictvím příslušného vedoucího odboru.

 Vedoucí odborů - kontakty

 Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.

Provoz MěÚ Náchod od 15. 2. 2021


 Radnice, Masarykovo náměstí 40

   po    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   út    8.00–12.00
   st    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   čt    8.00–12.00
   pá    ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy

 Budova MěÚ Náchod, Zámecká 1845

   po    8.00-12.00 pouze klienti objednaní emailem, telefonicky
       13.00-17.00 bez objednání
   út    8.00-12.00 pouze klienti objednaní emailem, telefonicky
   st    8.00-12.00 pouze klienti objednaní emailem, telefonicky
       13.00-17.00 bez objednání
   čt    8.00-12.00 pouze klienti objednaní emailem, telefonicky
   pá    ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy

 Budova MěÚ, Němcové 2020

   po    8.00-13.00
   út    pouze klienti objednaní online
   st    12.00-17.00
   čt    pouze klienti objednaní online
   pá    ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy

V ostatních dnech a v odůvodněných případech je možné se telefonicky nebo emailem domluvit, případně objednat prostřednictvím příslušného vedoucího odboru.

 Vedoucí odborů - kontakty

 Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.