Dnes
Teplota: 0.3 °C

Elektronická úřední deska

Okresní soud v Náchodě - dražby

Nalezené dokumenty
Kliknutím na název dokument otevřete

Typ Název Zveřejnil Datum
veřejná vyhláška Přechodná úprava provozu-k.ú.Náchod Odbor dopravy a silničního hospodářství 25.11.2020
10.12.2020
veřejná vyhláška stanovení přechodné úpravy provozu k.ú. Nový Hrádek Odbor dopravy a silničního hospodářství 25.11.2020
10.12.2020
veřejná vyhláška Návrh stanovení místní úpravy provozu k. ú. Horní Kostelec, Červený Kostelec Odbor dopravy a silničního hospodářství 24.11.2020
9.12.2020
veřejná vyhláška Návrh stanovení místní úpravy provozu k. ú. Hronov Odbor dopravy a silničního hospodářství 24.11.2020
9.12.2020
veřejná vyhláška Přechodná úprava provozu k. ú. Náchod Odbor dopravy a silničního hospodářství 18.11.2020
3.12.2020
veřejná vyhláška přechodná úprava provozu k.ú. Bezděkov nad Metují Odbor dopravy a silničního hospodářství 18.11.2020
3.12.2020
veřejná vyhláška Stanovení místní úpravy provozu k. ú. Česká Skalice Odbor dopravy a silničního hospodářství 16.11.2020
1.12.2020
veřejná vyhláška Stanovení místní úpravy provozu k. ú. Náchod Odbor dopravy a silničního hospodářství 16.11.2020
1.12.2020
veřejná vyhláška Přechodná úprava provozu k. ú. Běloves Odbor dopravy a silničního hospodářství 13.11.2020
28.11.2020
veřejná vyhláška stanovení přechodné úpravy provozu k.ú. Police nad Metují Odbor dopravy a silničního hospodářství 12.11.2020
27.11.2020
veřejná vyhláška stanovení přechodné úpravy provozu k.ú. Běloves Odbor dopravy a silničního hospodářství 12.11.2020
27.11.2020

Provoz MěÚ Náchod od 23. 11. 2020


 Úřad:

   po    8.00-13.00
   út    dle tel. dohody
   st    12.00-17.00
   čt    dle tel. dohody
   pá    dle tel. dohody


Objednaní klienti dle objednávkového systému v rámci elektronické obsluhy občana si mohou vyřídit své záležitosti v časech, na které jsou objednaní (příp. budou kontaktováni pro možnost přesunu termínu).

Provoz objednávkového systému zůstane tedy zachován v následujícím období s omezením na uvedené dny, tj. pondělí a středa.

Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.

Provoz MěÚ Náchod od 23. 11. 2020


 Úřad:

   po    8.00-13.00
   út    dle tel. dohody
   st    12.00-17.00
   čt    dle tel. dohody
   pá    dle tel. dohody


Objednaní klienti dle objednávkového systému v rámci elektronické obsluhy občana si mohou vyřídit své záležitosti v časech, na které jsou objednaní (příp. budou kontaktováni pro možnost přesunu termínu).

Provoz objednávkového systému zůstane tedy zachován v následujícím období s omezením na uvedené dny, tj. pondělí a středa.

Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.