Dnes
Teplota: 0.2 °C

Odbor dopravy a silničního hospodářství

Ilustrační obrázek

Dopravní omezení v ul. Za Přádelnou v Náchodě

Pondělí, 29.6.2020

V termínu od 30. 6. 2020 do 1. 7. 2020 dojde k úplné uzavírce části místní komunikace v ul. Za Přádelnou ve Starém Městě nad Metují z důvodu zřízení a uložení přípojky plynu k objektu čp. 66.

Ilustrační foto Ilustrační foto

Uzavírka silnice III/567 2 mezi Červeným Kostelce a Horním Kostelcem

Pondělí, 9.3.2020

Od 9. 3. 2020 do 8. 11. 2020 dojde k uzavírce silnice III/567 2 v Červeném Kostelci od křižovatky se silnicí I/14 „U Černého koně“ po křižovatku se silnicí II/567 „U Sekyrkárny“.

Ilustrační foto Ilustrační foto

Uzavírka komunikace v ul.V Americe

Úterý, 15.10.2019

Vážení občané, od 14. do 31. 10. 2019 je omezen provoz na komunikaci V Americe mezi ul. Dobrošovská a chatovou osadou „Amerika“ z důvodu rekonstrukce povrchu vozovky.

Informace o rekonstrukci komunikace I/33 mezi Náchodem a Českou Skalicí

Pátek, 9.8.2019

Informujeme řidiče, že od 10. 8. do 31. 10. 2019 bude omezen provoz na silnici I/33 mezi Českou Skalicí a Kleny z důvodu rekonstrukce vozovky.

Starší zprávy

Provoz MěÚ Náchod od 23. 11. 2020


 Úřad:

   po    8.00-13.00
   út    dle tel. dohody
   st    12.00-17.00
   čt    dle tel. dohody
   pá    dle tel. dohody


Objednaní klienti dle objednávkového systému v rámci elektronické obsluhy občana si mohou vyřídit své záležitosti v časech, na které jsou objednaní (příp. budou kontaktováni pro možnost přesunu termínu).

Provoz objednávkového systému zůstane tedy zachován v následujícím období s omezením na uvedené dny, tj. pondělí a středa.

Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.

Provoz MěÚ Náchod od 23. 11. 2020


 Úřad:

   po    8.00-13.00
   út    dle tel. dohody
   st    12.00-17.00
   čt    dle tel. dohody
   pá    dle tel. dohody


Objednaní klienti dle objednávkového systému v rámci elektronické obsluhy občana si mohou vyřídit své záležitosti v časech, na které jsou objednaní (příp. budou kontaktováni pro možnost přesunu termínu).

Provoz objednávkového systému zůstane tedy zachován v následujícím období s omezením na uvedené dny, tj. pondělí a středa.

Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.