Dnes
Teplota: 29.5 °C

Středa, 13.1.2021Místní poplatek ze psů na rok 2021

Místní poplatek ze psů na rok 2021


Upozorňujeme  občany, že  vzhledem k situaci s Covid 19  je možné hradit místní poplatek ze psů na rok 2021 bezhotovostní platbou.

Poplatek je splatný do 30.6.2021.

 

Platba na účet města č. 19-222551/0100, vedeného u Komerční banky, a.s

VS - 134100 + číslo známky psa 

 

Sazba poplatku

Sazba poplatku za kalendářní rok činí:

 a) za prvního psa držitele, který je přihlášen nebo má sídlo v rodinném domě v části města Náchod

 400 Kč

 b) za druhého a dalšího psa držitele uvedeného v písm. a)

 600 Kč

 c) za prvního psa držitele v části města Náchod v ostatních případech

 1200 Kč,

 d) za druhého a každého dalšího psa v části města Náchod v ostatních případech

 1800 Kč

 e) za prvního psa držitele s pobytem v sídle ohlašovny

 1200 Kč

 f) za druhého a každého dalšího psa držitele uvedeného v písm. e)

 1800 Kč

 g) za prvního psa držitele, který je přihlášen nebo má sídlo v částech města Dobrošov, Jizbice, Lipí a Pavlišov

 200 Kč

 h) za druhého a každého dalšího psa držitele uvedeného v písm. g)

 300 Kč

 i) za prvního psa držitele, kterým je osoba starší 65 let

 200 Kč

 j) za druhého a každého dalšího psa držitele, kterým je osoba starší 65 let

 300 Kč

 

Městský úřad Náchod

Odbor správy majetku a financování

 

 


Ilustrační foto Ilustrační foto

Další zprávy /

Provoz MěÚ Náchod od 12. 4. 2021


 Radnice, Masarykovo náměstí 40

   po    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   út    8.00–14.00
   st    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   čt    8.00–14.00
   pá    ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy

 Budova MěÚ Náchod, Zámecká 1845

   po    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   út    8.00–14.00
   st    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   čt    8.00–14.00
   pá    ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy

 Budova MěÚ, Němcové 2020

   po    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   út    8.00–14.00
   st    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   čt    8.00–14.00
   pá    ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy

V ostatních dnech a v odůvodněných případech je možné se telefonicky nebo emailem domluvit, případně objednat prostřednictvím příslušného vedoucího odboru.

 Vedoucí odborů - kontakty

 Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.