Vážení občané,
z důvodu přechodu na nový systém (digitalizace a rozvolnění místní příslušnosti) na úseku registru řidičů (řidičské průkazy, profesní průkazy, digitální karty do tachografu)
bude v pátek 29. 6. 2018 pracoviště zcela uzavřeno.
Poslední možnost pro vyřízení svých žádostí v tomto týdnu bude ve čtvrtek 28. 6. 2018 do 14:00 hodin.
Provoz bude opět obnoven v pondělí 2. 7. 2018.
Děkujeme za pochopení a tímto vás zároveň prosíme o shovívavost při přechodu na nový systém vyřizování vašich žádostí.
Věříme, že vše bude sloužit k vaší spokojenosti.
Městský úřad Náchod
odbor dopravy a silničního hospodářství
Další zprávy /
po | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
út | 8.00–14.00 |
st | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
čt | 8.00–14.00 |
pá | ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy |
po | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
út | 8.00–14.00 |
st | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
čt | 8.00–14.00 |
pá | ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy |
po | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
út | pouze klienti objednaní online |
st | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
čt | pouze klienti objednaní online |
pá | ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy |
V ostatních dnech a v odůvodněných případech je možné se telefonicky nebo emailem domluvit, případně objednat prostřednictvím příslušného vedoucího odboru. Vedoucí odborů - kontakty
Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu. Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.
po | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
út | 8.00–14.00 |
st | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
čt | 8.00–14.00 |
pá | ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy |
po | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
út | 8.00–14.00 |
st | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
čt | 8.00–14.00 |
pá | ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy |
po | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
út | pouze klienti objednaní online |
st | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
čt | pouze klienti objednaní online |
pá | ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy |
V ostatních dnech a v odůvodněných případech je možné se telefonicky nebo emailem domluvit, případně objednat prostřednictvím příslušného vedoucího odboru. Vedoucí odborů - kontakty
Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu. Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.