Dnes
Teplota: 0.4 °C

Pondělí, 18.5.2020Úklid města v plném proudu a s novými vozy

Úklid města v plném proudu a s novými vozy


Technické služby Náchod, s.r.o., mají od začátku května k dispozici dvě nová vozidla pro zajištění svozu odpadů. Jedná se o malý nákladní automobil Renault Master (valník) pro svoz tříděného odpadu, který nahradil ojeté vozidlo Piaggio a nákladní automobil MAN s lisovací nástavbou HALLER, který bude svážet komunální odpad a nahradí dosloužilé vozidlo IVECO.

„Výhodou velkého svozového vozu MAN je nová technologie, která umožní svoz všech druhů odpadu včetně tříděného i biodpadu. Předpokládáme díky tomu i nižší provozní náklady a rozhodně se tak posouváme v odpadovém hospodářství opět dopředu," vysvětlil místostarosta Jan Čtvrtečka a dodal: „Malý valník navíc nahradí dvě svozová vozidla, čímž také šetříme provozní náklady, protože v rámci svozu pojme v jednom čase větší množství velkoobjemového odpadu."

Specifikace vozidel: 

Vozidlo Renault Master je malý nákladní automobil s nosností cca 1,2 t. Bude využíván na svoz tříděného pytlovaného odpadu a dále při úklidu kontejnerových stání, kam občané odkládají dožité bytové vybavení, nefunkční elektroniku, pneumatiky atd. Náklady na jeho pořízení jsou 621 tis. Kč.

Vozidlo MAN je vybaveno lisovací nástavbou HALLER o objemu 21 m3 a nosnosti cca 12 t. Využíváno bude převážně pro svoz komunálního odpadu, ale je možné ho použít i na svoz plastu, papíru a bioodpadu. Náklady na pořízení tohoto svozového vozu činí 4.944.000 Kč.

 

 


Úklid města v plném proudu a s novými vozy Úklid města v plném proudu a s novými vozy

Úklid města v plném proudu a s novými vozy Úklid města v plném proudu a s novými vozy

Další zprávy /

Provoz MěÚ Náchod od 4. 1. 2021


 Radnice, Masarykovo náměstí 40

 Budova MěÚ Náchod, Zámecká 1845

   po    8.00-13.00
   st    12.00-17.00

 Budova MěÚ, Němcové 2020

   po    8.00-13.00
   út    pouze klienti objednaní online
   st    12.00-17.00
   čt    pouze klienti objednaní online
   pá    zavřeno

V ostatních dnech a v odůvodněných případech je možné se telefonicky nebo emailem domluvit, případně objednat prostřednictvím příslušného vedoucího odboru.

 Vedoucí odborů - kontakty

 Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.